Pengalaman main dengan negro dari africa.

Agak lama jugak aku peram entry nie..takut2 suamiku menghidu blog tanpa izinku ini… bahaya kalau buat di rumah..dengan sibuk menjaga anak.. menjaga suami… mmg takde masa..exam, keje, semua nak kene buat dlm satu masa yang sama… entry ini sekadar untuk berkongsi kepada mereka2 yang sudi untuk membacanya…sekadar mengisi masa terluang…. sehingga ke hari ini…hanya aku dan blog ini sahaja yang tahu kisah ini… dan aku abadikannya untuk para pembaca sekalian……

Perkenalan aku dengan sorang lelaki berkulit hitam bermula di sekitar tahun 2006.Pada ketika itu, aku baru sahaja mendapat kerja di salah sebuah bank di ibu negara sebagai seorang officer lulusan diploma. Pada ketika itu..aku sudah mempunyai teman lelaki..namun belum pernah melakukan seks.sekadar ringan2 sahaja..mungkin kerana teman lelaki ku benar2 ingin menjadikan aku isterinya yang sah..maka dia takkan menyentuh liang daraku..selagi aku belum dinikahinya…

nama aku wana..sekarang umurku baru menjangkau 26 tahun..setinggi 156cm, berat 60kg, dan 36C. wajahku sedikit tembam, tak perlu mngenakan blusher..mmg dah jelas pink di pipi ku… kata orang2 wajahku ada iras2 sofea jane versi tembam?? hihihihi….

John..itulah namanya…kami berkenalan melalui friendster.Pada ketika itu..kita belum lagi ligat dengan facebook..cuma ada my space dan friendster je..Bermula dengan menhantar emel kepada aku..hampir setiap hari dia akan menghantar emel kepada aku..pennuh inbox friendster aku hanya emel dia sahaja menyatakan..dia amat tertarik dengan wajahku yang cantik, chubby dan putih.. pada mulanya aku malas nak melayan..lelaki barat nie bukanlah kita boleh percaya sangat..sehinggalah pada satu hari..aku saja nak try betulke dia nie lelaki negro..sebab gambar profile adalah gambar pelakon hollywood will smith…manalah tau aku mati2 ditipu… aku membalas emelnya..dan menyatakan setuju utk berkenalan..bermula dengan berbalas emel..akhirnya dia meminta no hp aku..aku pun memberi number telefon aku kepada dia… dan dia berjanji akan menelefon aku pada waktu mlm…

Malam itu..telefon berbunyi dan aku rasa berdebar2 utk mengangkat..bila dengar suara john..ternyata..mmg john lelaki luar negara yang berbangsa negro..ianya jelas dari slang dia berckp..mujur english ku fasih..jadi tak ada masalah utk aku berbual2 dengan john. john merupakan student ipts di KL.. dlm jurusan ekonomi…dan aku gembira mnegenalinya… sejak dari itu..kami sering berbual2 di dlaam telefon..kerana john adalah org terpelajar..membuatkan aku rasa sangat seronok bercerita mengenai negaranya..pelajaran..dan tentang dirinya.. hubungan aku dan john tidak dapat diketahui oleh boyfren aku..sbb dia berada di johor..manakala.. aku di KL..kalau minggu gaji barulah boyfren aku akan turun..untuk melempiaskan kerinduannya terhadapku..sepuas2nya….

dengan john juga aku tak berahsia..tentang hubungan aku dgn boyfren aku..dan dia amat memahaminya… tidak dinafikan john merupakan lelaki yang sangat romantik..sensual..seksi dan gagah…dengan ketinggian 7 kaki..bertubuh sasa..membuatkn aku sentiasa berfantasi untuk having romance dengan john..tapi tak mungkin..sbb aku sudah ada boyfren yang amat setia dan menyayangiku sejak dari zaman universiti lagi… john pernah memberikan aku wang belanja 1000k..,perfume, bunga, baju..shopping..mcm2 lagi..bahagianya aku rasa..dia sangat romantik..dan sangat pandai berkata2..selama hampir 3 bulan lebih aku mengenalinya…

sehinggalah pada 1 malam..john menelefon aku..yang menyatakan peperiksaan semester dia akan habis lagi 3 hari dan mungkin lagi 1 minggu dia akan balik ke negaranya…tiba2 aku merasa sedih akan berjauhan dari john..tapi john kata dia akan sentiasa berfantasi tentang aku..aku tanya? berfantasi yang bagaimana?? “berfantasi making love wif u” aku tergamam..rupa2nya..john juga berfantasi seperti aku berfantasi untuk bersamanya…john cakap dari dulu lagi..dia suka tgk muka aku yang chubby.. tubuhku yang mungil dan berisi..dan sudah tentunya..dia akn melancap setiap kali selepas menelefonku..dan selpas berjumpa dgnku..dan dia akan sentiasa melihat gambar aku di dlam hpnya untuk terus melancap dan berfantasi…john menyatakan dia sudah tidak tahan dan mmg sudah lama mengidamkan utk making love dengan aku kerana dia mengaku dia amat menyintaiku.. kerana aku mmg cinta pandang pertamanya….
Pada mulanya aku tak percaya yng john benar2 ikhlas meluahkan perasaan cintanya padaku… sehinggalah selang sejam..selepas john menelfon..john muncul di depan rumah sewa aku dengan sebentuk cincin emas berlian..wah..mmg saiz aku la!! dlm hati…. hihihihi…biarlah dia hitam legam…tapi john lelaki yang paling romantik aku pernah kenal….

selang 2 hari aku menyepikan diri..begitu juga john..mungkin dia sibuk dengan peperiksaannnya… ptg tu dlm pukul 2 ptg dia menelefon aku.dan dia sudah berada di depan bank tempat aku bekerja…john meninta aku menenmaninya berjalan2 sebab lagi 2 atau 3 hari dia akan berangkat ke negaranya..aku setuju dan mengambil half day.John membelikan aku mcm2 barang..hanbeg jenama guess, jam tangan tissot, dan sehinggalah smpai ke lingerie shop..john mengajak aku masuk dan memilihkan beberapa pakaian dlm warna hitam dan merah untuk aku..aku mencubanya…dan john ingin melihatnya..tapi aku memarahinya..dan mengatakan dia sememangnya nakal… hampir rm 700 semuanya persalinan pakaian dlm dan baju tidurku..john belikan…wah bahagia sangat2.. kalau nak harapkan boyfren aku yang hanya seorang officer bank macam aku mmg tak merasa la aku shopping banyak2 mcm nie…..

selepas penat bershopping.john mengajak aku ke apartmentnya…dengan alasan..pada ketika itu..adalah untuk balik mandi sebab.. pd mlm itu dia ingin ke damansara utk berjumpa kwn perniagaan bapanya untuk mengambil barang atas pesanan bapanya..kerana badannye sudah melekit..john nak singgah ke apartmentnya untuk mandi sebentar..selepas menghantar aku pulang..barulah dia pergi ke damansara dan bermalam di sana..ternyata..ini adlah kali pertama aku ke rumahnya…dan kawasan ini adalah kawasan mewah yang sangat terkenal di daerah ampang… besar juga rumah johm..dan dia duduk seorang je..rumah lengkap dengan perabot..aku duduk di ruag tamu..manakala john mandi..aku duduk menonton tv.. tiba-tiba john peluk aku dari belakang..dengan hanya bertuala sahaja..aku rasa sensasi mendengar dengusan nafas john..tengiang2 di telinga aku “babe.. lets making love.. i’ll make u happy for that” aku membiarkan john menggigit telinga aku dan mengusap2 rambutku yang paras dada..dilutukan ikatannya…kami bercium mulut..ternyata..bau mulut negro berbeza dengan mulut org melayu..baunya sangat keras..tapi amat mengghairahkan… aku semakin..syok mengulum dan menggeselkan lidahku..dan lidah john yang kesat dan kasar….terdengar dengusan john seakan2 kelaparan..aku juga semakin sensasi…
john berpaling dan duduk di hadapan aku..dan aku masih duduk di sofa dengan longlai..kerana tewas dengan kucupan ganas john…perlahan2 john membuka blaus..ku satu persatu.. tersembol tetek aku 36c yang mengeras dan tegang..dengan memakai bra half cup.. john tersenyum..dan berkata..wat a beautiful tits u have.. i wanna suck it harder… tetekku benar2.. setentang dengan muka john yang duduk melutut di sofa.. john mula meramas2 tetekku dari luar bra..aku keresahan…dn mndegus.arghh….uhhh….john semakin kuat meramas…dengan tapak tangannya yang kasar dan besar…masih ada lebihan ruang ketika john menggomol tetekku..john membuka bra ku…meramas2 dan menggolek2kan tetek ku…sesuka hatinya….sensasi dan nikmat sangat…john mula menghisap2 putingku, digigit2 manja..diselang dengan gigit dngan ganas..mebuatkan aku menjerit sakit bercampur keenakan…nikmatnya…Tuhan sahaja yang tahu….john terus mngerjakan tetekku selama hampir 15 minit…john menggomol sepuas2nya…sehingga aku klimiks..menjerit nikmat….selama aku ringan2 dengan boyfren ku..tak pernah boyfren ku gomol tetekku..sehingga aku klimaks…aku sangat bahagia..john ternyata..sangat berpengalam..gigitan dan jilatannya john sangat2 sensasi..aku kegelian dan kesedapan…smpai menjerit bising..john hanya tersenyum…

john minta aku bangun..dan dia mula..membuka skirt labuh ku..john lurutkan perlahan2…masih di ruangan sofa yang empok..john duduk melutut dan dia minta aku letakkan alut cipapku yang masih berseluar dlam ke hidungnya..john mencium bau nikmat cipapku…sambil meramas2 punggungku….john mengigit2 tundun cipapku..aku mengerang nikmat dan sakit…john gigit2 manja…”ur so wet dear” i like this smell.. it makes me want it more!!!..john menjilat alur cipapku..habis basah seluar dlmku..menggigil2 lututku..berdiri..sementara john tak berhenti2 menggigit ganas di tundun cipapku yang tembab..john says..it just like i’ve dinner wif big mc.. he is so funny sumtime!!!kini cipapku sudah benar2 basah..aku meraskan luncuran dan limpahan air nikmatku sudah tak terbendung lagi…. di hadapan muka john..john menbuka seluar dlm ku yang kelenjunan.. perlahan2 john melurutkan seluar dlmku yang agak ketat di punggung… kini cipapku benar2di hadapan muka john…smpat juga john memerah air yang lenjut di daerah nikamat seluar dlm aku.. aku hanya tersenyum..john sememangnya sangat istimewa..he’s caring, loving n hot!!!seterusnya aku hanya memejamkan mata…sebab tak sanggup dan hanya menanti apa lagi yang john nak buat…
john menggigit2 dan menarik2 bulu cipapku..aku kesakitan nikmat..aku mendengus manja..john..ur so notty!!

kini aku terlanjang bulat…john melurutkan tualanya…Aku tak pernah tgk konek yang besar,hitam,panjang dan berkilat seprti ini…ukurannya aku tak pasti..tapi 2kali ganda lebih panjang dari boyfren aku..sedangkan aku rasa boyfren aku punya pun dah panjang..john punya..2 kali ganda..dengan hitam.pekat,kepalanya besar dn mengilat…terdiam sekjap masa aku memandangnya…john tersenyum…dan menyakan.. u want this?? i’ll fuck u harder..as u no regret!! aku hanya mampu telan air liur..dan rasa sungguh tak sabar utk merasa batang john yang sememangnya..keras,hitam.panjang dan besar!!! dalam keadaan sama2 berbogel..john memelukku dari belakang..sambil meramas..dan mengusap tubuhku dengan sangat ghairah..sambil koneknya nerada di celah kelangkangku….owh nikmatnya…nikmat yang tiada taranya………john sesungguhnya seorang yang romantik dan diselangi dengan gigitan nakalnya!! owh..sungguh nikmat belaian dan sentuhan john..aku yang hanya separas dada john..hanya  berserah walau apapun yang akan john lakukan terhadap aku…disebabkan ruangan tamu itu terang dengan cahaya lampu…akibat memejamkan mata..mata aku rasa berpinar2..menahan nikmat gomolan dan ramasan di segenap inci tubuhku…john mmg hebat!! john menyuruh aku duduk di sofa…aku hanya menurrutinya… lalu dia menguak kedua2 kakiku..diangkatnye sedikit punggungku… john hanya senyum memandang cipapku yang menguak dan banjir itu…. owh…nikmatnye…john bermula dengan meragut buluku…dengan manja..menggigit2 tundun tembamku..meratah2 sepuas2nya..aku menjerit tak tahan…john semakin mengigit2..sekejap ke dua-dua pehaku..sekejap ke tundunku… lalu..john menguak bibir cipapku..makan tersembullah…biji kelentitku..yang mengeras dan berwarna pink kemerahan itu…john bula menjilat biji kelentitku..aku mendesah..arhhhh….honey..uhhh…. sesekai john menggigit kuat..aku menjerit..john mmg pandai menjilat…airku..mencurah kebanjiran..seterusnya john menghisap biji kelentitku…aku kegelian dan kesedpan…dijilat alur cipap ku hingga ke punggung..hingga ke lubang duburku disedut2 john dengan rakus…john melajukan jilatannya…keseluruh alur cipapku…hampir 10 minit john menjilat dengan laju…dengan disembamkan seluruh mukanya ke cipapku…aku sudah tidak tahan lagi…john semakin ganas dengan menggigit, menyedut, dn menjilat semahu2nya…lidah john yang kasar dan lebar..cuba di masukkan ke dlam lubang cipapku..aku mendesah..owh john..that was so good honey..sesungguhnya aku dah tak malu lagi dengan john…apa yang aku pasti kenikmatan ini..sangat2 sensasi…dan sukar digambarkan… sehinggalah aku klimaks dan menjerit..kepuasan..honey…owhh…uhhh…..uhhhh..arghhhhhhhhh………………. terasa cairan panas keluar dari cipapku..aku sudah kekejangan dan menggeletar..malah… namun john semakin rakus menjilat cairan..sambil menahan punggungku yang turun naik akibat sudah tidak tahan…. aku minta john stop!! john semakin rakus menjilat…aku merasakan kegelian..bila john menyedut2 biji kelentitku yang baru saja klimaks…semakin aku minta berhenti..semakin ganas john menyedut cairan nikmatku… aku merintih mintak john berhenti kerana aku sudah tidak merasa tubuhku..kerana kekejangan akibat terlalu geli…john tidak mempedulikan..malah john semakin menahan punggungku yang turun naik dan ke kiri kenan minta dilepaskan… john terus menjilat!!! tibala..pada satu saat aku rasa aku klimaks sekali lagi…john semakin laju menjilat dan menguakkan lubang cipapku untuk di masukkan lidahnye yang besar dan kasar..dan tetiba aku rasa kekejangan yang amat sangat…seperti ada sesuatu bende meletup di cipapku…”honey..stop..honey…awhh…argh…aku klimaks sekali lagi!!!john mmg gile menjilat!!! aku memarahinya…are u sick for licking me like this!!! cairan ke keluar..sekali lagi..kali nie..au bergetar seluruh badan…terdenagar nafas john..yang kepeuasan menjilat,menyedut,menggigit cipapku….dan dia tersenyum..memandangku..sorry baby…i love u..thts why i want to show u  a heaven!!! katanya..kalau diberi pilihan…dia sanggup menjilat cipapku..walau untuk sehari semalam…kerana cipapku sungguh mengghairahkan seksi dan  biji kelentitku cantik… berbeza debgan gadis di negaranya..mestilah..org melayu bersunat!!hm….aku aku semakin tewas…john menepuk2 cipapkan..mengusapnya…sememangnya..john mmg sudah lama berfantasi untuk melakukan ini denganku sejak dari awal dia menatap gambar profile picture di dlm friendster..katanya..wajahku dan tubuhku..seksi dan sentiasa membuatkan dia cum dengan sendirinya!!

tidak habis di situ..john yang ,elihat aku keletihan..meramas tetekku dengan sebelah tangan memegang tetekku..yang sebelah lagi mengusap manja alur cipapku..berdecak2 air nikmat john mainkan…sambil menggentel2 biji kelentitku… aku mendesah…john mencium mulutku….sambil tanganku..memengang parang panjang milik john…john mendengus..kesedapan!!!dengan keadaan yang masih kekejangan akibat nikamt hebat yang  aku alami sekitar 10 minit tadi… john munguak kembali kakiku….owh tidak!! john!! i can’t stand it anymore!!plz no more like that!! aku merayu kepaadanya!! john mmg gila menjilat cipap ke?dlm hatiku…habis lencn cipapku dengan air nikmat di sapunya kesuluh tubuhku….. john tidak pedulikan kata2 ku..dia menguak kembali bibir cipapku!! owh… sememangnya aku tidak sanggup lagi menahan kegelian john…john menggigit kembali biji kelentitku!! aku kegelian kesedapan..owh..baby…i want to suck it till i die..plz!! u clit so hot!! yummy…john mmg nakal…aku bangun dan lari dari john…kami berkejar2an di sekitar ruang tamu…john memelukku dari belakang..oh john..kau mmg sensasi dan romantik, dan ganas!! i;m carazy about u!!sungguh bahagia aku rasa..batang konek john mencucuk2 ke alur cipapku..john mengucup romantik ke bibirku…membisikkan “i love u….ir lets  do it..babe!! but..lets me sucking n licking u harder!! i ‘m crazy to do it..babe! kami beriringan ke bilik..john mengangkatku dan dibaringkan ke biliknya yang berhawa dingin… john sekali lagi menjilat semahu2nya cipapku…aku mnedesah..dan mejerit kegelian!! membuatkan john semakin mempercepatkan jilatannya….cairan nikamat semakin deras meluncur…sesekali jari john sudah mula menerobos ke lubang daraku…aku kegelian..bila john mula memasukkan 2 jari..aku jerit sakit!! maklumlah aku masih lagi dara… boyfren ku sendiri belum rasmikan lagi… kini john meminta aku bangun… meminta aku mnghisap koneknya yang terpacak gagah…aku mula mengisap..bau konek john sangat keras dan kuat..tetapi amat menghairahkan…mungkin kepala konek john yang berkulup itu yang mengeluarkan aroma yang keras itu..aku mengulum dan menghisap dengan lahapnye…tapi sukar bagi aku untuk mengulum sampai ke pangkal koneknye…sebab konek john terlalu panjang dan besar..hampir nak terkeluar anak tekak..john paham..dn tidak memaksa..hampir 10 minit aku mengulumnye… john suruh aku telentang…dan mula menguak kakiku seluasnya….sememangnye…aku mmg sudah tidak sabar untuk mnikmati konek panjang dan besar john… sementara john menggentel biji kenlentitku…perlahan2 jogn meletakkan kepala koneknye…”are u ready baby…i’ll show u being in heaven”owh..sungguh romantik kata2 yang john bisikkan ke telingaku….

tunggu sambungan part 2

About bunian2010

::gadis dari alam bunian::
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Pengalaman main dengan negro dari africa.

  1. Sam says:

    Very nice experience…wow

  2. bunian2010 says:

    rasa nak tutup akaun koz..seram pulak dedah rahsia sendiri pd umum… lgpun dh kawin n ada nak pun skang….
    sorry…..

Leave a Reply

